Jaunimo nedarbas yra viena iš aktualiausių problemų šiuolaikinėje Europoje. Pastariesiems dešimtmečiams yra būdingi stiprūs technologiniai pokyčiai, didinantys tarpusavio priklausomybes tarp šalių visame pasaulyje ir nuolat besikeičiančias darbo rinkas su stipriais poreikiais. Jaunimo perėjimas į suaugusiųjų savarankišką darbo gyvenimą tapo vis ilgesnis ir sudėtingesnis procesas. Jaunimo įsidarbinimas yra tiesiogiai susijęs su gyvenimo nepriklausomybe, kuri vaidina pagrindinį vaidmenį kitose struktūrinėse socialinėse politikose, pavyzdžiui, šeimos politikoje. Nauji dokumentai, tokie kaip Europa 2020 ir kitos jos iniciatyvos, pabrėžia jog įsidarbinimas yra pagrindinis vystymosi veiksnys.
Per pastaruosius 5 metus mokymasis mokytis (angl. Learning to Learn, L2L) ir savarankiškas mokymasis (angl. Self-Directed Learning, SDL) tapo gerai žinomos sąvokos „Veiklus jaunimas” programoje. Su Youthpass ir Youthpass process įvedimu L2L koncepcija buvo pristatyta beveik visoje „Veiklus jaunimas” programos veikloje.
Projektas „Self-Directed Learning and Learning to Learn – an innovative approach to support youth employability“ apima abi pristatytas savokas ir jų pagalba siekia atkreipti dėmesį į esančias problemas. Projektu metu organizuojami mokymai jaunimo darbuotojams Italijoje. Šių mokymų metu jaunimo darbuotojams yra suteikiama galimybė:
- pagilinti savo žinias apie įsidarbinimą;
- įgauti žinių apie L2L sąvoka ir patirti, ką reiškia savarankiškai mokytis;
- suprasti grupės, aplinkos ir santykių vaidmenį mokymosi procese;
- įgauti žinių apie naujus metodus/įrankius įgyvendinant L2L;
- suprasti ryšį tarp L2L / SDL ir įsidarbinimo;
- suprasti, kaip jaunimo darbuotojai gali įgyvendinti šį metodą didinti jaunimo įsidarbinimo galimybes;
- sužinoti apie ES paramą jaunimo įsidarbinimui skatinti.
Prašome susisiekti su mumis, jei turite kokių nors klausimų, susijusių su projektu projects@inovacijubiuras.lt.